Skräddarsydd IT-support för ditt företag

Med oss får du mer än bara IT-support. Vi kommer ut till din arbetsplats och går igenom hela IT-miljön och skräddarsyr lösningar utifrån dina specifika behov och tillsammans avgör vad vi ska supportera. Du kommer få hjälp av våra kompetenta tekniker med allt från vanliga användarfrågor, felsökning och felavhjälpning till installation och konfiguration. För oss är personlig service och partnerskap viktigt, där vi ständigt ser till att leverera i topp. Vi kan ta helhetsansvar för din IT-miljö så att eventuella fel kan åtgärdas innan det skapar problem. Utöver detta gör vi en gång om året en grundlig undersökning för att säkerställa att ni får den service ni behöver.

 

Vilka delar kan vi ta hand om?

  • Support– Support på befintlig IT-miljö med möjlighet till tilläggstjänster. Användarsupport med fjärrstyrning eller vid behov, support på plats. Felsökning och åtgärdande av fel i IT-miljön som vi gemensamt skrivit avtal på samt dialog med tredjepartsleverantörer.
  • Hårdvara – Utöver supporten på hårdvara har vi avtal med flera leverantörer för att tillgodose er med den hårdvara ni behöver. Vi kan allt från konferensutrustning, mobiler, datorer och skrivare där vi även står för konfigurationer för att anpassa till just ert bolag.
  • Mjukvara – Beroende på avtal så kan vi supportera flera olika applikationer och mjukvaror.
  • Molntjänster – Vi jobbar mycket med Office 365, molntjänster och hybridlösningar.
  • Nätverk – Uppsättning, support och planering är några av de delar vi jobbar med inom nätverk. Vi jobbar ofta med Cisco produkter.

 

 

Varför använda Thalamus IT-support?

Våra kärnvärden är snabba, trevliga och lönsamma och det är något du kommer märka när du jobbar med oss. Vi har alltid en personlig approach och kommer att värna om vårt samarbete.